Friday, August 21, 2020

Filem Jepun | Battle of Demons 3 (2009)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Filem ketiga ini ada kaitan dengan filem pertama.. Kisah kenapa Tochizuka Momoko tolong Hibiki Horikawa untuk kenakan Kaki.. Bukan mudah menjadi Demon Bride dan lebih susah bila ditolak oleh demon walaupun telah ditanda.. Kikiki.. Faham ke?? Buat-buat faham jelah ye.. Sha tonton dekat Youtube je.. Ada sarikata Bahasa Inggeris.. Layan lah juga.. Filem lama kan.. Tak adalah cantik sangat gambar dia.. Perempuan bila dia dah letak sasaran nak jadi demon bride, dia punya usaha tu lain macam sampai sanggup kenakan orang lain.. Perebutan yang menyebabkan tindakan luar jangka.. Gitu.. hehehe..

Movie: Hanaoni 3
Also Known As: Flower Demon , Battle of Demons 3
Genres: Romance, School, Drama, Fantasy, Supernatural
Country: Japan
Release Date: Dec 5, 2009
Duration: 1 hr. 29 min.
Part 3 of the Hanaoni trilogy.
Tochizuka Momoko is having a bad day, when a red car nearly hits her. The driver is Horikawa Hibiki. The next day she finds out that he is a student at her school, and a demon. How will this bickering relationship end?


4 comments:

  1. menarik filem ni. btw, jemput join GA https://penselduabee.blogspot.com/2020/08/merdeka-giveaway-by-eknsofi.html

    ReplyDelete
  2. Wah ade yang ke 3 ke? dasyat juga cite ni..
    Inshaa Allah ade msa shida cr cite ni..nk tgk lah

    ReplyDelete
  3. lama tak layan cite jepun..dulu2 rajin la..sebb cousin ajak tengok

    ReplyDelete
  4. sebab baca review sha akak tengok yang 1 dan 2, cuma yag 3 ni belum tengok lagi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »