Shoplinks.Asia

Sunday, December 6, 2015

Celebration For Me

Assalamualaikum...
Entry #throwback kekdahnye.. hehehe...
Sem0ga semua pembaca sihat dan berada dalam rahmat Allah..
Bertambah setahun lagi usia saya.. Tua dah mokcik.. hehehe
Bufday saya jatuh pada 27 N0vember..
Tapi sambutan untuk diri sendiri 0leh en. Suami dibuat pada 26 November..
Perancangan awal adalah ke Rawang ataupun Kuala Lumpur tapi disebabkan ada Urusan lain, maka kami ke Ip0h.
Walaupun simple tapi masa yang dihabiskan bersama lagi penting dan bermakna..
Bersarapan bersama.. bersembang dan berbincang..
Kerana En. Suami juga, akhirnya saya berjaya memperolehi sesuatu yang sungguh di luar jangkaan.
Hadiah yang paling bermakna dan berharga..
Apakah itu? Biarlah rahsia.. hehehe..

Cuma satu je x best, x sempat nak menonton wayang. Kebetulan pula bila bufday saya je mesti xde cite best dipawagam.. sadis.. Ingatkan dapatlah menonton Dilwale tapi belum keluar lagi..Tundalah nampak gayanya.. Hurm.. Tapi dapatkah menonton ye..

Sarapan pagi yang sangat Ohsem..
1. Mee kari (RM4.50)
2. Kuew Tiaw Goreng (RM4.50)
3. Roti Telur Goyang (RM3.00)
4. Nescafe panas.

Seceret Coffee..
Saya cuba Mocha.. Oklah..

Makan Tengahari
1. Mee Rebus
2. Nasi Ayam
3. Nescafe panas
4. Sirap bandung (Ohsem giler..)

3 comments:

  1. lama tak pi makan kat mee rebus ramli tuh..dulu masa study kat sana, p laa jugak..

    ReplyDelete
  2. mee rebus ramli tu cawangan tasek ke? kalau cawangan tu dekat dah dengan rumah mama papa kira :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI