Thursday, December 24, 2015

Temujanji Amani di Klinik Pakar Pergigian Hospital Teluk Intan.

Assalamualaikum...
Hari ini (21.12.2015) bawa Amani untuk pemeriksaan seterusnya
di klinik Pakar Pergigian, Hospital Teluk Intan.
Disebabkan temujanji tu sebelah petang, maka sha mohon halfday dari opis..
Yellah dari Behrang nak ke Teluk Intan je dah 1 jam..
X sempat nak masuk kerja balik..

Kenapa x amik cuti?? Cuti sha dah tinggal x seberape..
Cepuih cepuih je.. Sadis kan..
Azam tinggal azam.. Eh.. Melalut lak..

Alhamdulillah, berjaya sampai di Klinik Pakar Pergigian tepat jam 3.15petang..
Kena cepat supaya x terlambat...

Kerusi inilah Amani fobia..

Amani still fobia duduk di kerusi yang sepatutnya..
Nasiblah doktornya ok..
So Amani just duduk atas kerusi biasa jer..
Doktor kata ada sedikit kerosakkan pada gigi depan dia..
Tapi disebabkan Amani dah 6 tahun hadapan, so doktor x buat apa-apa lah..
Doktor tu kata dah sampai masa pun gigi tu akan tanggal sendiri..
Yang paling Ohsem, gigi kekal amani dah tumbuh dua batang..
Gigi graham bawah kiri dan kanan..
Kalau x gi check up tu, memang sha x perasan..

Macam-macamlah doktor tu pesan..
Kami pun siap pesan.. Yellah dah tumbuh gigi kekal dah kan..
Tapi rasa macam cepat lak.. hehehe..
besar dah my little gurl.. Hurmm...

1 comment:

  1. tak lama lagi nak dapat gigi baru lah ea...

    gigi geraham dah naik? tapi tak sakit.. wah ! syoknyaaa

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »