Shoplinks.Asia

Thursday, December 24, 2015

Temujanji Amani di Klinik Pakar Pergigian Hospital Teluk Intan.

Assalamualaikum...
Hari ini (21.12.2015) bawa Amani untuk pemeriksaan seterusnya
di klinik Pakar Pergigian, Hospital Teluk Intan.
Disebabkan temujanji tu sebelah petang, maka sha mohon halfday dari opis..
Yellah dari Behrang nak ke Teluk Intan je dah 1 jam..
X sempat nak masuk kerja balik..

Kenapa x amik cuti?? Cuti sha dah tinggal x seberape..
Cepuih cepuih je.. Sadis kan..
Azam tinggal azam.. Eh.. Melalut lak..

Alhamdulillah, berjaya sampai di Klinik Pakar Pergigian tepat jam 3.15petang..
Kena cepat supaya x terlambat...

Kerusi inilah Amani fobia..

Amani still fobia duduk di kerusi yang sepatutnya..
Nasiblah doktornya ok..
So Amani just duduk atas kerusi biasa jer..
Doktor kata ada sedikit kerosakkan pada gigi depan dia..
Tapi disebabkan Amani dah 6 tahun hadapan, so doktor x buat apa-apa lah..
Doktor tu kata dah sampai masa pun gigi tu akan tanggal sendiri..
Yang paling Ohsem, gigi kekal amani dah tumbuh dua batang..
Gigi graham bawah kiri dan kanan..
Kalau x gi check up tu, memang sha x perasan..

Macam-macamlah doktor tu pesan..
Kami pun siap pesan.. Yellah dah tumbuh gigi kekal dah kan..
Tapi rasa macam cepat lak.. hehehe..
besar dah my little gurl.. Hurmm...

1 comment:

  1. tak lama lagi nak dapat gigi baru lah ea...

    gigi geraham dah naik? tapi tak sakit.. wah ! syoknyaaa

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI