Aktiviti Imani di Pra Sekolah - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, April 6, 2018

Aktiviti Imani di Pra Sekolah

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari Khamis (05.04.2018), Cikgu hantar gambar Imani dan kawan-kawan buat Donut di sekolah.. Nampak keterujaan anak-anak dapat memasak sendiri.. Sha yang tengok pun teruja.. Kikiki..


Bulat-bulat donutnya.. kikiki..

8 comments:

  1. Wahhh Amani pandai buat donut omey laa, belanja ibu ana sikit bulehh hihi :)

    ReplyDelete
  2. Wah, Imani dah pandai masak donut yer...

    ReplyDelete
  3. perghhhh
    seronok budak-budak sekarang
    kecik-kecik dapat dah buat donat
    hehehe

    ReplyDelete
  4. Comelnyaaa!!! T^T somehow Hana tiba-tiba rindu nak jadi budak tadika huhuhu :')

    ReplyDelete
  5. Comel 🍩 Tu. Secomel Amani juga

    ReplyDelete
  6. Hee bagusnya dekat tadika ada belajar buat aktiviti mcm ni :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »