Misteri Kem Motivasi oleh Hasrul Rizwan - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, April 24, 2018

Misteri Kem Motivasi oleh Hasrul Rizwan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha baca buku ini setelah berjaya membeli buku lain terbitan Roman.. Kikiki.. Bukan apa, nanti adalah pilihan untuk dibaca.. Nampak tak tamaknya Sha pada buku.. Kikiki.. 

Novel Hasrul Rizwan ini memang terbaiklah dan tak mengecewakan.. Novel ini walaupun bertajuk Misteri tapi separuh dari novel ini mengisahkan aktiviti Mat Piah, Cupin,  Widad dan Akhil di Sekolah.. Kenakalan dan kesengalan mereka uang mampu membuatkan Sha bergelak ketawa membaca novel ini.. Memang rasa nak katuk je watak-watak dalam novel ini.. Kikiki.. Memang hilang stress lah baca novel ini.. Perangai watak-watak dalam ni sengal ya amat.. Kikiki.. Walaupun ada sesikit misteri dan seram namun kisah sebenar lebih dasyat.. Tapi novel ini bukan lah berunsurkan seram dan thrill sebaliknya pada Sha novel ini memang sangat enjoy dan seronok dibaca..

Sha mula baca pada 22.04.2018 dan selesai pada 23.04.2018..

10 comments:

  1. Mama datang singgah blog walking blog sis shahida, wah cerita angker kali ni ya sha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cerita ini tak angker pun mama.. kikiki..

      Delete
  2. Maznee datang blog walking petang selasa ni sis Sha. Seram nak pergi kursus motivasi lepas ni.

    ReplyDelete
  3. Dalam masa sehari semalam dah berjaya habiskan mesti addicted nak tahu tahu ending tu
    Fuh! bahaya tu hahahha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang addicted novel ini.. kikiki.. sebab kelakar..

      Delete
  4. tajuk mcm seram,jalan citer kelakar yer..hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tajuk tu memang mengelirukan.. kikiki.. Tapi tak seram pun..

      Delete
  5. hasrul rizwan ni macam pernah dengar nama dia. tajuk ada "misteri" terus ingt cerita seram

    ReplyDelete
  6. Huhuhu nak sangat baca buku ni huu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..