Return (2018) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, April 20, 2018

Return (2018)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Mula-mula rasa macam tak berapa seronok je drama ini.. Tapi sabarkan hati untuk cuba juga tengok.. Masuk je episod 3 memang terus tertarik nak tengok.. Sebab dari episod ini bermulalah pencarian siapa sebenarnya yang bunuh Yeom Mi-jung.. Memang mendebarkanlah.. Suka Sha cerita siasat-siasat dan puzzle ini.. Kikiki.. Dari satu episod ke satu episod memang mencabar betul.. Geram dengan anak orang kaya yang perasan bagus.. Orang yang tak punya apa-apa ditindas selagi tak mahu..

Perancangan yang dibuat untuk membalas dendam memang mantaplah.. Kesalahan masa lalu yang diselindungkan menjadikan mereka manusia yang tak takut apa-apa hingga begitu mudah membunuh dan menyembunyikan kesalahan.. Namun tak selamanya kesalahan itu dapat diselindungkan.. Penamat drama ini memang tak sangkalah.. Agak sedih pada Sha.. Tapi memang berbaloi ditonton.. Sha suka..

Return (2018) Also Known As: liteon
KDrama | Suspense, Thriller, Mystery, Investigation | 34 Episodes |
Sinopsis: Choi Ja Hye is a famous television lawyer and Dok Go Yeong is a hot-tempered detective. Ja Hye is hired to defend a member of a chaebol family, but the pair ends up working together on the murder case, where the suspects are all friends in the elite class.

7 comments:

  1. kDrama memang aida x dpt nak tgk, sha.
    xde channel nyer.
    carik juga kat channel biasa. tak menarik la kDrama nyer.
    tapi, anak2 aida suruh aida donlod tau.
    lom sempat!
    ntah2 nanti aida pun terjebak hu hu u hu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikiki.. Kalau terjebak, bolehlah geng dengan Sha..

      Delete
  2. suka Lee Jin Wook tapi macam malas pula nak tgk bila ada kontroversi sampai tukar heroin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak perasan sangat pun part heroin bertukar tu..

      Delete
  3. Opssss korea.. Larikkkkkkkkk!!! Takut terjebak.. haha!!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..