Monday, April 2, 2018

Promosi Beli 5 Buku Percuma 1 Buku

Assalamualaikum..
Hye semua..

Ada yang berminat dengan buku keluaran KTR Press?? Sekarang ada promosi baik punya..

*5 Buku RM100*
+ free postage
+ sebuah buku free.


Buku-buku yang termasuk dalam pakej ini ialah:
- Anugerah
- Akhirnya Aku
- Bebas
- Bayang
- Trauma
- Sarkas
- Sarkas II
- Komplot Anekdot
- Mana Tunang Aku
- Awek-awek Sengal
- Cinta Undercover
- Touchkill
- Route to IPB
- Menyingkap Tabir


Tawaran sehingga 30 April 2018
WhatsApp - 0192673703



13 comments:

  1. Hana kalau ada selit perkataan free memang on ja haha >_<
    .
    Thanks for sharing kak Sha :D

    ReplyDelete
  2. wah wah jimat la..lebih kurang satu buku deploh hengget je..da tu dpt free buku ag..cuma AD tak berminat sgt buku melayu..klo tak da beli da

    ReplyDelete
  3. wah !! siap free 1 tu.. untung la kaki novel.. hee~ saya suka juga membaca tapi tu la.. buku yang sedia ada pun belum sempat dihabiskan.. adoi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikiki.. Buku sedia ada pun banyak lagi ye sis..

      Delete
  4. perghhhh 5 buku RM100! mengiurkan. nasib baik kc takde terpikat dengan mana-mana buku di atas, kalau tak.. mahu kc beli hahhaa.

    ReplyDelete
  5. Seronoklah org org yg suka membaca mcm Sha kan.... boleh dapat banyak buku dengan harga promosi. Selamat kenduri buku Sha hihi

    ReplyDelete
  6. Nampak perkataan free tu yang best sangat..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com