Amani dan Imani Bersukan (2018) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, April 25, 2018

Amani dan Imani Bersukan (2018)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Semalam (Selasa-24.04.2018) Sekolah Amani dan Imani ada buatKejohanan Sukan Tahunan Kali ke-6 Tahun 2018.. Acara bermula seawal jam 8.00 pagi.. Dimulakan dengan perarakan rumah sukan, pelajar pra dan pendidikan khas.. Nyanyian lagu negaraku, ucapan guru besar dan perasmi.. Penyampaian hadiah untuk acara yang telah dilaksanakan terlebih dahulu sepanjang minggu lepas dan kemudian barulah acara untuk hari ini bermula.. Sha stay sampai jam 9.30 pagi je.. Lepas tu pas baton dekat encik suami.. Sebab Sha kena pergi ke Sekolah Sg. Behrang untuk Program Perpustakaan.. Gambar yang ada ini pun ehsan cikgu pra sekolah dan encik suami.. Gambar Amani tak ada walaupun dia ada menang hadiah.. Amani menang acara berkumpulan jadinya yang ambil hadiah wakil sahaja.. Ini semua kenangan untuk anak-anak.. Anak-anak pra memang cikgu bagi balik awal.. Habis je acara Pra dah boleh balik.. Jadinya encik suamilah hantarkan Imani ke rumah pengasuh.. Kakak balik dengan van sekolah..



8 comments:

  1. seronok tengok kanak2 bersukan..cute je..apa acara yg ada..

    isi air dlm botol dgn span, bawa bola pingpong dlm sudu..

    ReplyDelete
  2. Tahniah amani. Syoklah sha boleh pas baton miza kena stay sampai habis panas lit lit

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ Miza.. Terpaksa pas baton sebab Sha kena masuk pejabat balik..

      Delete
  3. Seronok anak-anak dapat join sukaneka macam ni. Balik mesti terus tidur kan

    ReplyDelete
  4. seronok betul kalau anak2 sekolah rendah ni bersukan..kita yg mak bapa pun turut teruja kan

    ReplyDelete
  5. Seronoknyaaa dia dapat bersukan ye.. akan datang lea pula rasa semua ni..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..