Nightmare Teacher / Nightmare High (2016) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, April 24, 2018

Nightmare Teacher / Nightmare High (2016)

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Drama ini pendek je.. Ada 12 episod dan setiap episod hanya 14 ke 15 minit je.. Sangat pendek tapi berbaloi ditonton.. Kikiki.. Penuh misteri dan konflik.. Cerita pasal seorang cikgu yang tiba-tiba muncul dan mampu menunaikan impian pelajarnya.. Namun impian itu bukanlah berakhir dengan kegembiraan sebaliknya pula yang berlaku.. Dari drama ini dapat disimpulkan bahawa kita manusia memang selalu lupa keadaan semasa kita susah bila kita diberi kegembiraan dan kesenangan.. Malah kita tak pernah nak puas.. Sampai sanggup mengorbankan diri sendiri.. Drama yang sangat ohsem.. 

Nightmare Teacher / Nightmare High (2016)
KWeb Drama | 12 Episodes |Aired: Mar 14,- Mar 31, 2016 | Mystery, School, Suspense, Supernatural |

5 comments:

  1. Macam menarik jer, nak tngok hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengok cik kaella.. jangan tak tengok..

      Delete
  2. dah lama nak tengok tapi tak tengok-tengok jugak. Kena tengok jugak lepas ni

    ReplyDelete
  3. wah mcm mnarik ni. nak tgok la nti

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..