The Advocate: A Missing Body (2015) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, May 11, 2018

The Advocate: A Missing Body (2015)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Filem ini memang menarik.. Pembunuhan tanpa mayat.. Yang ada cuma kesan darah yang banyak.. Seorang peguam telah diupah untuk membela pesalah dari dikenakan hukuman.. Yang kelakarnya, bila peguam itu dah berhempas pulas mencari bukti dan berjaya membuktikan yang pesalah itu tak bersalah tiba-tiba je pesalah tu mengaku dia yang bunuh.. Memang haru birulah jadinya.. Bermulalah penyiasatan kes sebenar.. Rupanya ada cerita disebalik kes pembunuhan.. Memang peguam tu genius gila.. Nak tahu siapa sebenarnya yang jahat? Betul ke ada pembunuhan? Kenalah tengok filem ini.. Memang best.. Tambah pelakon yang bawa watak peguam tu.. Kikiki.. 

 
The Advocate: A Missing Body @ Angry Lawyer | 08 October 2015 | Crime, action |


4 comments:

  1. Cwrita2 misteri mcm ni menarik.. Teringat cerita jang keun suk , murder in Itaewon kalau tak silap...

    ReplyDelete
  2. heroin tu yang dalam goblin ke?

    ReplyDelete
  3. Ehhh ehh dh cam novel lak..haha

    ReplyDelete
  4. menarik ni! Suka sangat kalau misteri campur plot twist macam ni. Nak tengok lah nanti

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..