Sunday, May 6, 2018

Amani & Imani di Pertandingan Mewarna

Assalamualaikum.. 
Hye semua..


Semalam Sha bawa anak dara berdua tu ke hari kantin Sek. Men. Proton City.. Saja jenjalan.. Encik suami tak ada.. Kesian pula tengok mereka bosan di rumah.. Bila tahu kata nak masuk pertandingan mewarna, Amani minta belikan warna yang mahal sikit.. Warna kedai ECO tak berapa pekat.. Bolehlah untuk mewarna biasa-biasa.. Seauailah dengan harga dia kan.. Jadinya Sha pun belikanlah Luna..

Tapi tulah.. Bebudak kan.. Bukannya dia boleh fokus sangat pada satu perkara tu dwngan masa yang lama.. Tambah Amani, dia memang hyper.. Dia boleh fokus untuk tempoh yang singkat.. Jadinya warna pun asal warna jelah.. Imani pula seorang yang ceria.. Bila dia dah habis pilihan warna, mulalah dia malas nak mewarna.. Disebabkan pertandingan suka-suka, tak adalah Sha mendesak mereka.. Dapatlah sagu hati coklat seketul.. Kikiki..


Hasilnya.. 

3 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »