Unexpected Hero (2017) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, May 22, 2018

Unexpected Hero (2017)

Assalamualaikum.. 
Hye semua.. 

Drama ini pendek je.. 10 episod dan setiap episod hanya 10 ke 12 minit je.. Kisah pasal penerima organ derma yang tiba-tiba mendapat super power.. Pandangan yang menjadi lebih terang, jantung yang berdegup dengan normal dan kekuatan yang luar biasa.. Penderma organ tu mati dibunuh.. Dan tragedi pembunuhan tu selalu mengganggu penerima organ.. 

Penamat cerita ini macam tergantung.. Pembunuh tu dapat diketahui dihujung cerita.. Tapi motif pembunuhan masih samar.. Mungkin akan ada season 2 kot.. Harapnya lah.. 

Unexpected Heroes” is a fantasy web drama that tells the story of three high school students who receive super powers after their respective organ transplants and then use their powers to solve suspicious cases. It is being supported by the Center for Disease Control Organ Transplant Management Center to raise awareness for organ and human tissue donations.

10 comments:

  1. Selamat melayan drama. Haha Jom singgah blog saya. https://dindamaisarra.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. Sy bookmark. Nanti ada masa nak tengok la :D

    ReplyDelete
  3. Macam best tapi tergantung, tak jadi best dah..

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum & selamat pagi dari Maznee. Singgah blog walking blog sha. Semoga mendapat puasa khususul khusus

    ReplyDelete
  5. terimakasih, kunjungi websiter kami juga yaa^^
    http://mitoha-goldengamat.com/
    http://fauziaherbal.com/makanan-pembersih-arteri/

    ReplyDelete
  6. sayang lah tergantung, mungkin ada season 2 la kot

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..