Thursday, June 20, 2019

Doctor Prisoner (2019)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Best.. Sangat best.. hahaha.. Sukalah tengok aksi Dr. Na Yi Je dari baik bertukar jadi kejam sebab nak balas dendam.. Pergh!! Emosi dia memang power la.. 

Dari episod 1 sampai episod akhir, ada je yang berpaling tadah.. Jenuh tengok drama ini dengan perasaan marah dan geram.. Bila rasa macam hero nak menang, ada je yang buat pasal.. Berpaling tadah ikut suka je.. Kejap baik.. Kejap jahat.. Pergh!! Cara cerita ini tamat pun memang di luar jangkaan.. Puaslah tengok aksi doktor, penjahat dan juga beberapa watak yang menguatkan jalan cerita ini.. Memang pulun tengok sampai habis semalam.. Punya nak tau ending dia macam mana..

Doctor Prisoner
Also Known As: Dakteo Peurijeuneo; Dr. Prisoner.
KDrama | Suspense, Thriller, Mystery, Law, Crime, Drama, Medical | 32 Episodes | 20 Mar 2019 - 15 May 2019 | 
Sinopsis | Doctor Prisoner centers around an ace doctor in a university hospital’s emergency care center, a skilled professional who treats his patients with full devotion and without discrimination. However, his medical license gets suspended as a result of a medical malpractice incident that arises when the hospital board director causes a ruckus. He then gets his certificate as a medical internist and applies to work at a prison, where his plan is to cozy up to all the bigshots there—business tycoons, celebrities caught for doing drugs, sports stars guilty of gambling—and to win allies, with the ultimate goal of getting revenge against the hospital that ousted him. To do so, he’ll get rid of the existing prison chief doctor and claim the spot for himself.
(Source: DramaBeans)

2 comments:

  1. ada tengok satu scene kat tv, kejam sangat terus takut nak tengok drama ni. salah timing buka channel tu.

    ReplyDelete
  2. 32 episod tu. Macam mana Kak Sha boleh tengok sampai habis sekali harung?😂.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »