Sunday, June 30, 2019

Pra Tempah Misi Linda oleh Naim Tamdjis

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha kongsikan dekat sini untuk membantu menaikkan jualan buku penulis ini.. Beliau tengah mencari dana untuk membiayai kos perubatan beliau.. Tapi perlu diingat, buku ini buku Pra tempah.. Maknanya, masa untuk anda menerima buku ini sedikit lambat.. Kalau tak boleh bersabar tolong jangan beli.. Kesian penulis nanti di maki hamun.. Sedangkan terang-terang dah tertulis Pra Tempah.. Sha dah buat pra tempah.. Jomlah membeli sambil membantu..

Harga RM26 termasuk postage.

Dapat 3 cerita dalam satu buku tu!

Buku dijangka siap pada pertengahan bulan 7. Pra Tempah dibuka  sebab nak tahu berapa banyak kuantiti buku nak dicetak..

Edisi terhad dan tidak dijual di kedai. Salah satu cara untuk penulis membiayai kos perubatan beliau..

Jadi mesej atau komen di Facebook Naim Tamdjis kalau berminat!

7 comments:

  1. eh ni penulis fav kaksha kan? Kesiannya dia. Semoga dipermudahkan urusan dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah.. harapnya dipermudahkan urusan beliau..

      Delete
  2. kalau x sabar sila cetak sendiri hahaha

    ReplyDelete
  3. Betul tu,kalau nak beli buku pra tempah kena macam bersabar. Bukunya nampak menarik. Nanti saya check di Facebook beliau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Jannah.. memang kena sabar kalau pra tempah ini..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »