Saturday, June 8, 2019

4 Syawal 1440

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Sha dah pun selamat balik ke Behrang pagi tadi.. Memang gerak balik awal sebab nak basuh baju dan kemas rumah.. Baju sekolah anak-anak sebelum cuti dah selesai dah.. Nak rehat dan selamatkan diri dari kesesakkan lalu lintas.. hehehe.. Memang jalan lengan jelah.. Bayangkan.. Gerak dari Kg. Gajah jam 7 lebih, sampai kat Behrang jam 9.15 pagi.. Tu pun sebab singgah dekat Sungkai bungkus sarapan dan Sg. Behrang tapau air.. 

Seronok gerak pagi, jalan pengang.. Kereta tak banyak.. Cuaca sejuk.. Lega rasanya dah sampai rumah.. Bolehlah rehat dan kemas apa yang patut..

Nasi lemak sambal paru.. Puas hati..
RM5

10 comments:

  1. Lega rasa bila boleh rehat kan. Hehe

    ReplyDelete
  2. fuhh cepat je sampai, tadi tengok berita dah start sesak teruk dah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu yang gerak pagi... Tenang je dari kesesakkan.. hehehe

      Delete
  3. Kalau kereta tak banyak, cepatlah sampai ke destinasi.

    ReplyDelete
  4. dapnya..nasi lemak sambal paru....

    ReplyDelete
  5. sambal paru :) in love with it.
    aida nak makan kena beli.
    tak pernah masak.
    asben x makan.

    ReplyDelete
  6. kalau gerak pagi memang tak jadi masalah...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »