Friday, June 14, 2019

Gogo Song (2019)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Drama ini 2 episod je tapi ada beberapa detik yang menyentuh perasaan.. Cerita mengenai sepasang kekasih yang nak berkahwin.. Perempuan tu kerja dekat Welfare Centre dan yang lelaki pula tukang masak.. Tapi diorang tak jadi nak kahwin sebab yang perempuan tu tiba-tiba rasa macam ragu-ragu disebabkan konflik dengan bapa dia.. Selain dua watak utama ini, ada beberapa watak sampingan yang membuatkan jalan cerita drama ini sedih.. Semuanya ada kisah dan pegangan tersendiri mengenai perkahwinan.. 

Sha tengok dekat Youtube.. Episod 1 & Episod 2

Quote yang Sha suka:-
"A man can live as he likes but a father can't live as he likes. He lives to give everything."

Special: Gogo Song
Country: South Korea
Episodes: 2
Aired: Jan 25, 2019 - Jan 26, 2019
Sinopsis: This trilogy drama is about Gong Seon Hwa (32 years old), a social welfare worker who's getting married to Kang Won Hyung (30 years old), a Korean culinary chef, portrayed by Ji il Joo. 

4 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »