6 Karya Pemenang Sayembara Buku Fixi 2017/2018 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Sunday, April 29, 2018

6 Karya Pemenang Sayembara Buku Fixi 2017/2018

Assalamualaikum..
Hye semua..

Buat mereka yang menggemari dan mengumpul koleksi novel-novel dari FIXI, Sha ada perkongsian menarik untuk anda.. FIXI telahpun menerbitkan karya terbaru dengan harga dan pakej yang menarik.. Berminat?? Maklumatnya seperti dibawah.. Owh ya.. Ini sekadar perkongsian sahaja ye.. Sha tidak mendapat apa-apa keuntungan pun dari perkongsian ini.. Sha pun belum membeli novel-novel dibawah ini.. (budget agak menyedihkan.. kikiki..)

6 karya pemenang Sayembara Buku Fixi 2017/2018 adalah;

1. HERO - Zakri Rahman
2. PENUMPANG - Fee Anyau
3. PADAM - Ibrahim Jama Huri
4. BERANG - Nazrul Kama
5. RAKA - Mahizan Husain
6. TOPENG - Bali Baim

Boleh dibeli secara individu dengan harga RM22.30 (sudah termasuk pos) atau pakej #6PackFixi, kesemua 6 buku dengan harga RM99.90 (sudah termasuk pos).

WhatsApp 01123651972 atau boleh ke fixi.com.my


9 comments:

  1. Banyaknye novel baru fixi.. hadoii..

    ReplyDelete
  2. Hehe masuk dalam wishlist je dlu kak sha. Beli nya tu entah bila la kak sha huu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah dengan akak nie Ika.. Tak tahu bila nak beli.. Kikiki..

      Delete
  3. tak pernah beli lg buku fixi. apa yg best? hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak juga yang best.. Depends Tiara suka stail yang macam mana..

      Delete
  4. haritu ada nampak buku ni dekat booth FIXI, 5 buku RM50 tak sangka pulak pemenang sayembara. Rugi!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..