Akaun SSPN1M-i Plus untuk Amani dan Imani - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, April 28, 2018

Akaun SSPN1M-i Plus untuk Amani dan Imani

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Hari Khamis (26.04.2018) ada wakil SSPN datan pejabat Sha.. Mula tu macam tak berminat tapi lepas dengar penerangan macam menarik dan bagus pula.. Sebab sha buat potongan RM60 setiap bulan sebagai tabungan untuk anak-anak.. 

SSPN1M-i Plus (dahulunya dikenali sebagai SSPN-i Plus) merupakan simpanan pendidikan patuh syariah yang terbaik untuk anak-anak anda. Produk ini disediakan oleh PTPTN. Selain membuat simpanan secara tetap di dalam SSPN1M-i, produk ini juga menyediakan perlindungan takaful.

 
Mak dapat paper bag..

 
Anak-anak dapat tabung.. kikiki..

5 comments:

  1. Alohh comeynye patung tu... hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la.. Sebab kecomelan patung tabung tu..

      Delete
  2. untuk SSPN1M-i Plus, umur brapa boleh buka akaun ni Sha?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah ada sijil lahir dan ic, dah boleh buka dah mrs pip..

      Delete
  3. bagusnya, nanti nak buat jugak lah untuk adik-adik :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..