Warung di Felda Sg. Behrang, Perak - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, April 5, 2018

Warung di Felda Sg. Behrang, Perak

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sebelum ini Sha ada share mengenai Ais Kepal Milo kan.. Boleh baca di SINI.. Kali ini Sha buat entry khas mengenai warung yang Sha cakap tu.. Warung ini terletak dalam Felda Sg. Behrang, Perak.. Senang je nak cari warung ini.. Masuk je simpang ke Felda Sg. Behrang kemudian jalan sampai jumpa pintu gerbang Felda.. Lepas pintu gerbang tu belok kiri di lorong kedua dari pintu gerbang.. Lepas belok kiri tu, akan nampak satu warung di sebelah kiri.. Warung ini jual menu goreng, ABC dan juga pisang goreng.. Jalan depan sikit sebelah kiri akan nampak warung yang kedua.. Warung inilah yang jual Ais Kepal Milo yang Sha cakap tu.. Selain Ais Kepal Milo ada juga di jual laksa, mee hoon sup, bakso, ABC, nasi lemak dan rojak buah..

Inilah warungnya.. Nama tak tahu.. kikiki..

Ais Kepal Milo biasa RM3.00

Ais Kepal Milo Special RM4.00

Laksa RM3.00

Rojak Buah RM2.00

18 comments:

  1. mak aii..knapa tgk gambar pun dah sdap ni..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha yang buat entry nie pun jenuh telan air liur sis.. kikiki

      Delete
  2. nampak gambar pun sedap, klu makan mau lagi bertambah-tambah sedap berbanding gambar..

    ReplyDelete
  3. nasib dah kenyang ni..klu tak..terliurrr

    ReplyDelete
  4. Sedapnya, tempat saya pun dah ada milo kepal dah

    ReplyDelete
  5. nak menangis tengok harga sebab murah belaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la.. bukan senang nak cari harga macam nie sekarang..

      Delete
  6. Ais milo kepal tuuuuu kenapa jahat sangat.

    ReplyDelete
  7. sedapnya..meleleh ailio petang ni..rojak buahh..

    ReplyDelete
  8. Perghhh terbaik...tak pernah rasa lagi ais kepal milo

    ReplyDelete
  9. Sedapnya lama tak makan rojak buah la

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..