Bisik Pada Langit (2017) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Sunday, April 8, 2018

Bisik Pada Langit (2017)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Baru dapat peluang untuk tengok filem ini.. Okay.. Sedih.. Awal-awal tengok filem ini sedih Sha tengok layanan Ayah kepada anak lelaki dia Iqram.. Hanya kerana terlalu menyayangi Hajar sampai sangup tampar Iqram..Filem ini memang bestlah pada Sha.. Berjaya menimbulkan kemarahan Sha pada ayah yang pilih kasih... Rasa simpati dan sedih pada keluarga Hajar yang kehilangan Hajar.. Rasa macam-macamlah.. Pelakon dalam filem ini semuanya ohsem.. Terutama sekali Jalil Hamid dan Beto Kusyairi.. Memang terbaik.. Meleleh air mata.. kikiki..

Bisik Pada Langit (2017)

9 comments:

  1. tak berpeluang lagi nak tengok filem ni. novel Bisik Pada Langit ni kak sha dah baca?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Novel dia akak tak baca lagi.. Belum terjumpa..

      Delete
  2. tak tengok lagi tapi nanti nak tengok juga sebab ada beto. suka tengok beto berlakon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. beto is the key utk citer ni.
      dia berkorban utk adik2, ayah, emak...
      dia la kekuatan keluarga.

      Delete
  3. dah tengok..memang geram dekat ayah dia tu, pilih kasih

    ReplyDelete
  4. Cerita ni tgk la banyak kali pun. Mesti sebak je rasa. Haih. Sedih sangat.

    ReplyDelete
  5. aida tgk citer ni, sha, towards the end, hidung aida tersumbat!!!
    sedih sgt :(

    ReplyDelete
  6. Kannnn! Suka dengan watak Beto tapi geram dengan ayah dia sebab terlampau utamakan Hajar

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..