The Greatest Showman (2017) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, April 7, 2018

The Greatest Showman (2017)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha tengok filem ini sebab dia muzikal.. Satu lagi sebab Hugh Jackman.. Sha suka isi yang disampaikan.. Mengumpulkan orang-orang yang aneh dan pelik di suatu tempat untuk menghiburkan orang biasa.. Tapi lepas tu Hugh macam hilang arah tuju dan tinggalkan mereka.. Sampaikan bini Hugh pun tinggalkan Hugh.. Ayat mereka kepada Hugh di saat Hugh kehilangan segalanya memang memberikan kesan.. Yellah.. Keluarga mereka pun tak sukakan mereka tapi Hugh kumpulkan mereka dan jadikan mereka keluarga walau apa pun tujuan Hugh mereka tak kisah.. Memang sedihlah..

The Greatest Showman (2017)
Genre:Drama,Biography,Musical
Actors: Hugh Jackman, Michelle Williams, Zac Efron, Zendaya
Sinopsis:
Celebrates the birth of show business, and tells of a visionary who rose from nothing to create a spectacle that became a worldwide sensation.

3 comments:

  1. mcm best. azah pun belum tengok lagi ni.

    ReplyDelete
  2. macam menarik sahaja cerita ini..

    teringin la nak tengok

    ReplyDelete
  3. Heee serious lupa nak tgk cerita ni padahal selalu ternampak review org hee. Thanks kak sha sebab ingatkan :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..