Koleksi Buku Bulan April - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, April 14, 2018

Koleksi Buku Bulan April

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Yeah!! Berjaya tambah koleksi buku.. Ketiga-tiganya novel seram.. Kikiki.. Nak buat macam mana dah tersuka lebih genre ini kan.. Ada je genre lain yang Sha minat cuma tak terbeli lagi.. kikiki..

Sha beli novel ini secara pre order dengan penulis.. Sebab nya ada novelet terbitan penulis sendiri akan diberikan sebagai cenderahati.. Sha buat pre order pada 22.03.2018 dan buku ini Sha terima pada 10.04.2018..

Novel ini pula Sha beli dengan duit yang Sha menang dari Cik Kaella.. Order di Karangkraf Mall pada 09.04.2018 dan buku sampai pada 11.04.2018.. Cepat dan pantas.. 

Novel ini Sha beli dengan duit kemenangan dari Giveaway Farhanna.. Suka rasanya sebab Sha dah kurang dapat beli buku.. Bila ada rezeki menang cash memang Sha nekad beli buku.. Maka bertambahlah koleksi buku Sha.. Sha beli online je.. Dekat Karangkraf Mall.. Order Khamis (12.03.2018) dan Jumaat (13.04.2018) dah sampai.. 

1 comment:

  1. Bestnya tgk buku buku kak sha hehe. Ika tgh tak masyuk sgt nak membeli hehe.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..