Koleksi Buku Bulan April - #pbakl2018 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, April 30, 2018

Koleksi Buku Bulan April - #pbakl2018

Assalamualaikum.. 
Hye semua..


Yeah!! Buku dah sampai.. Walaupun tak berjaya ke PBAKL, tapi tetap berjaya membeli buku.. Tempahan pertama yang sampai adalah dari terbitan Prolog Media.. Memang tak dinafikan, Prolog Media antara yang berjaya menghasilkan kulit buku yang cantik dan memikat mata.. Buku selamat sampai ke tangan pada 27 April 2018.. Hari pertama PBAKL 2018 bermula.. Kikiki.. Gembira rasa hati.. Sampai je buku ke tangan, terus Sha balut.. Senang nanti nak baca.. Sha memang pastikan buku berbalut sebelum dibaca.. Tak sabar nak mulakan pembacaan.. 

Missng Pages
Maia
Cempaka Melati
Shhh... Rahsia! 

19 comments:

  1. Berkenan kulit buku Cempaka Melati tu...selamat membaca..

    ReplyDelete
  2. books!!! bestnya. tak sempat nak gi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha pun tak pergi.. Beli online je..

      Delete
  3. Assalamualaikum Dan selamat menyambut nisfu syaaban hari ini. Lagi 14 hari nak masuk ramadhan.

    Semoga sis . Seronoknya dapat borong buku di pbakl kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam ibu.. Tak lama je lagi nak Ramadhan..

      Delete
  4. Yes!! Siqah pun beli jugak kombo ni. Excited tau. Dan betul, cover buku Prolog Media cantik!

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Sebab cantik tu yang beli.. Kikiki..

      Delete
  6. Missing Pages ika ada letak dlm wishlist book ika hehe. Hrp hrp dpt beli nanti. Selamat membaca kak sha ☺️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah..semoga ada rezeki Ika untuk membeli.. Tq ika..

      Delete
  7. bagus kak sha terus balut buku..:) happy reading kak

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Boleh-boleh.. Cuma lambat sikit.. :)

      Delete
  9. tak nampak pulak booth ni dekat pbakl haritu tapi cover buku semua cantik2!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..