The Hurricane Heist (2018) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Sunday, April 8, 2018

The Hurricane Heist (2018)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Filem ini memang ohsemlah.. Permulaan je dah memberikan debaran.. Perjalanan cerita yang mengasyikkan.. Bayangkan ribut taufan, pencurian duit dan perlumbaan.. Pergh!! Bila tengok hujan, ribut, lepas itu cubaan melepaskan diri daripada ribut.. Memang menariklah.. Serius mengujakan..

Penjahat cuba menggunakan kedatangan badai sebagai salah satu kelebihan untuk mencuri duit yang akan dilupuskan.. Malangnya cubaan itu gagal bila mana seorang pegawai perempuan telah mengubah kod sekuriti pintu kebal itu.. Dalam masa yang sama seorang lelaki yang ditugaskan untuk membaca tahap bahaya badai yang akan datang memberitahu bahawa badai kali ini sangat luar biasa.. Bila bangunan yang menempatkan duit untuk dilupuskan keputusan tenaga, pegawai perempuan itu telah keluar untuk memanggil lelaki yang boleh memulihkan generator.. Dalam masa yang sama badai telah bermula dan pencuri telah berada didalam bangunan.. Berjaya atau tak mereka melepaskan diri kenalah tengok.. Memang best pada Sha..

The Hurricane Heist (2018)
Sinopsis: A team of tech hackers embark on a $600 million robbery from a coastal U.S. treasury facility at the same time a disastrous Category 5 hurricane is set to strike. The remaining people left in the deserted beach town are a meteorologist, a Treasury agent and the meteorologist’s ex-Marine brother. Together they not only must survive the hurricane, but also stop the mastermind thieves from accomplishing the heist of the century.

8 comments:

  1. menarik ni, dorg manipulate huricane tu untuk merompak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang menarik Tiara.. dengan penjahat lagi.. taufan lagi..

      Delete
  2. menarik! boleh tgk nanti. tq untuk review ni :)

    ReplyDelete
  3. wow macam menarik je! mesti berdebar debar kan bila tengok filem ni hahaha. saspensss~

    ReplyDelete
  4. Thanks for sharing kak sha. Nnt ada masa nak tengok la :) Poster superb. Hee

    ReplyDelete
  5. waaaahhh macam best! Nak kena cari ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..