Snickers Oat - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, April 5, 2018

Snickers Oat

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sedap dan mengenyangkan tau snickers Oat ini.. Ada dua bar dalam pembalut tu.. Sha suka gabungan oat yang digunakan.. Mengurangkan rasa manis dan memberikan rasa kenyang.. Memang sedap.. Snack yang boleh di simpan di dalam handbag.. Bila-bila terasa lapar snickers ada..


20 comments:

  1. tk jmpa lg yg snickers oat ni..nanti nk try la kalo jmpa

    ReplyDelete
  2. haritu ada jumpa tapi takbeli takut taksedap haha lain kali jumpa kena try lah

    ReplyDelete
  3. ada nampak dekat NSK tapi tak berani nak try :P

    ReplyDelete
  4. Ana belum rasa yg oat ni lagi. Stok sniker lama ada lagi. Kena habis kan dulu yg tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Habiskan dulu stok snicker ana.. nanti cuba tau..

      Delete
  5. Belum try lagi.nanti nak try la

    ReplyDelete
  6. kalau x manis mmg ok sangat..blm try lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak berapa manis macam yang biasa tu.. Maybe sebab ada oat kot..

      Delete
  7. Suami Sy la snickers ni.. Sy kurang sikit.. Sbb manis kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah dengan suami sha memang cukup suka shickers nie..

      Delete
  8. Ada tengok kat petronas tapi xbeli pun takut tak sedap

    ReplyDelete
  9. SA tak pernah jumpa lagi snickers oat ni...nanti nak cari la...

    ReplyDelete
  10. Pernah nampak kat shell masa bayar nak isi minyak. Tak manis sangat boleh lah try nanti

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..