Alexa Ranking #10 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, April 6, 2018

Alexa Ranking #10

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kali terakhir Sha check pada 20.02.2018.. Boleh tengok di entry SINI.. Masa ini kurang okay.. Sha check semula pada 05.04.2018, dah makin okay sedikit ranking Sha.. Hehehe.. Alhamdulillah... Korang dah check ke? Kalau nak check boleh klik SINI..




6 comments:

  1. Tahniah sha.. smoga blog menjadi bualan kelak

    ReplyDelete
  2. tahniah Sha..akk xchk lagi tp rasanya xde dlm ranking pun hehe

    ReplyDelete
  3. singgah sini.. wahhh bagusnya info ni.. thanks sis :)

    ReplyDelete
  4. tak reti cmna nak check haha saje saje je gedik nak check walaupun tau takde pape haha

    ReplyDelete
  5. aida x pernah cek :) ha ha ha
    tak brape nak cek. sebab blog kecik aje, sha.
    tak brape nak ada apa2 ha ha ha...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..