Imani Bercucuk Tanam - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, April 20, 2018

Imani Bercucuk Tanam

Assalamualaikum
Hye semua.. 

Hari Rabu (17.04.2018),  Imani bawa balik pokok kacang hijau yang ditanam di sekolah.. Kemain teruja lagi dia menunjukkan kepada Sha dan encik suami.. Sambil mulutnya membebel-bebel marahkan kawan dia.. Katanya kawan dia tarik pokok dia.. Adoilah.. Sabar jelah dengar dia membebel.. Kikiki.. Imani.. Imani.. Tapi memang Sha sukalah sebab dia seronok belajar di Pra Sekolah itu.. Walaupun Kadang-kadang, meragam di waktu pagi..

Pokok Imani

Ini pokok saya..

13 comments:

  1. Replies
    1. Keh..keh...suka dia dengar pujian ni..

      Delete
  2. comelnya amani, kecik2 dah pandai membebel..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. Kalau Tiara dengar dia membebel, lagilah..

      Delete
  3. aktiviti mcm ni lah yg buat anak2 suka gi sekolah kan

    ReplyDelete
  4. dulu masa sekolah selalu jugak bercucuk tanam macam ni

    ReplyDelete
  5. ijat pun pernah bwk. tanam kat skola :) ha ha ha ha
    cute kan anak-anak ni.

    ReplyDelete
  6. Hahaha x dpt bygkan budak kecik ni bebel-bebel pasal pokok dia tu.. Saboo jerk la yee..

    ReplyDelete
  7. bagusnya ada ajar budak2 tanam pokok, menjadi pulak tu pokoknya. Pandai imani jaga :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..