Saturday, September 7, 2019

Minuman | Nescafe Limited Edition: Mocha Hazelnut

Assalamualaikum..
Hye semua..

Nescafe lagi.. Adoilah.. Ternampak post Farhana.. Gigih pergi cari dekat Petronas.. Mulanya nak beli 1 je.. Tapi terpengaruh dengan iklan, terambil 3 tin.. Kikiki.. Nampak tak ketamakkannya di situ.. Walhal tak conform lagi rasa nescafe tu sedap ke tak.. 3 tin RM5.40..

Okay.. Rasa dia pada Sha lebih kuran macam Mocha Oren.. Hazelnut tu tak kuat dan tak mengganggu rasa Mocha tu malah menyedapkan lagi.. Macam minum Nescaffe Latte Hazelnut cuma versi tin ini rasa Hazelnut tu tak kuat.. Sedang-sedang dan ngam-ngam je.. Hurm.. Itu adalah ulasan emngikut tekak Sha.. kikiki..

Cantiklah design tin Limited Edition ini..

2 tin Nescafe Mocha Hazelnut dan 1 tin Nescafe Tarik Kaw

19 comments:

  1. Sy ada buat segmen jangan lupa join ya 😊

    https://ciknurul23.blogspot.com/2019/09/segmen-bloglist-sii-nurul.html?m=0

    ReplyDelete
  2. Sy dah cuba nesc tarik kaw... Sedapp

    ReplyDelete
  3. mesti sedap rasa mocha hazelnut tu kan. belum cuba lagi. biasa beli kopi wonda je :)

    ReplyDelete
  4. minum wonda coffee je sekarang tapi kalau jumpa teringin juga nak cuba..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wonda coffee memang best..ini cuba sebab tin dia cantik.. hehehe

      Delete
  5. Rajin betul Kak Sha cuba minuman baru.

    ReplyDelete
  6. Pernah minum yang mocha aje. Nescafe sekarang makin laju variasikan perisa dia. Bagus betul. Peminat nescafe memang akan cari ni.

    ReplyDelete
  7. x rs lagi tp teh tarik kaw tu mmg x kena dgn tekak sy. dr edisi 1 smpi yg ke 3 x ngam. xtau kenapa...

    ReplyDelete
  8. oh ada lg limited edition..yg sha share mocha oren tkde jmpa lg..yg ni pn tkde jmpa lg

    ReplyDelete
  9. Sedapnya bau nescaffe. I allergic dengan nescaffe ni. kalau minum pening terus.

    ReplyDelete
  10. Macam2 variasi Nescafe sekarang. Dap dap pulak tu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »