Sunday, March 22, 2020

Day 5 | Kawalan Pergerakan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Nampaknya dah makin ramai mula tertekan duduk di dalam rumah.. Sabarlah.. Baru 5 hari.. InsyaAllah, kalau kita ramai-ramai patuh pada arahan pasti tempoh ini akan kita lalui dengan jayanya.. Namun hari ini jumlah kes makin meningjat, angka kematian juga menaik.. Sedih dan risau.. Doa terus dipanjatkan supaya barisan hadapan terus kuat dan cekal.. Kita yang tak mampu ini bantulah dengan duduk di rumah.. Jangan menyusahkan mereka..

Aktiviti hari ini.. Anak-anak seronok menonton, bergaduh, tidur dan makan maggi.. Sesekali hiburkan hati anak dengan makanan yang tak berkhasiat.. hehehe.. Lauk kami hari ini hanyalah sup ayam.. Encik suami dah pesan, masak satu lauk sahaja.. Jimat sebab kemungkinan untuk tempoh berkurung ini dilanjutkan adalah tinggi.. Sha berjaya habiskan pembacaan 2 buah ebook.. Hari ini agak lemau sedikit.. hehehe..

4 comments:

  1. Masih okay dirumah cuma risau juga kalau keluar sekejap pun nak beli barang. Rasa tak selamat je bila keluar rumah tu. Huhu

    ReplyDelete
  2. eh sama la pesanan suami kita. berjimat cermat hihi.. betul2 ada kemungkinan jugak tu tempoh lockdown di tambah

    ReplyDelete
  3. W'salam,
    Betul aunty kena beringat dalam keadaan begini. Semoga kita dilindungiNya selalu, aaminn.

    ReplyDelete
  4. sungguhlaa da tatau nak buat aktiviti apa..
    tapi okla bonding kluarga kan blh buat bnyak aktiviti dgn anak2..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »