Monday, March 2, 2020

Pendaftaran Pra Sekolah 2020 & Darjah 12021/20222

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jangan lupa ye isi website ini untuk anak yang akan ke Pra Sekolah 2021 dan Darjah 1 2021/2022 .. Boleh mula isi bermula 1 Mac 2020 sehingga 30 April.. Nak laju jangan buka waktu pejabat.. Sebab masa tu memang ramai yang akan buka dan isi.. Buat cepat tak adalah terlupa atau tercicir.. Selamat mengisi ye ibu-ibu dan ayah-ayah..



Carta alir untuk pendaftaran Pra Sekolah..

Syarat-syarat pendaftaran Darjah 1..

6 comments:

  1. thanks for the info sha.. dilah pun nak register anak darjah 1 tahun 2022.. nak try pra sekali 2021.. hope ada rezeki dpt masuk pra..

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah.. semoga dipermudahkan urusan Dilah..

      Delete
  2. oh ye... nak kena repai sikit pendaftaran sekolah anak ni...sebab nak tukar sekolah

    ReplyDelete
  3. memang kene awal kan pendaftaran ni, nasibla dah setel dah si aiyan tu heheheh

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »