Monday, March 16, 2020

Minuman | 7Up Free

Assalamualaikum..
Hye semua..

Free kat tajuk tu bukanlah Sha dapat percuma 7Up ini.. Cumanya 7Up ini tanpa gula, tanpa pewarna dan kodong kalori tu yang jadi 7Up Free.. Rasa sama macam minum 7up yang ada gula tu.. Sedap je.. Sha jngatkan rasa dia peliklah bila tak ada gula.. hehehe.. Tu yang beli 1 tu buat rasa.. hehehe.. Okaylah kalau nak beli dan cuba.. Sebab tak ada gula kan..


9 comments:

  1. tk pernh nmpk lg yg 7up free ni

    ReplyDelete
  2. mcm2 kan? layan sesekali best gak ni...

    ReplyDelete
  3. Dh lama xdgr air 7UP.. Dulu kn selalu ada iklan kat TV masa kecik2

    ReplyDelete
  4. kalau tengok air 7up ini teringat watak kartun yang jadi trademark dia tu heheheh , fido dido... akak ingat tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mau tak ingat.. dulu siap ada patung fido dido tu tau.. hahaha

      Delete
  5. ada nampak dekat 7E tapi tak berani nak pulak nak beli takut tak sedap haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »