Saturday, March 14, 2020

Random Photo #8 2020

Assalamualaikum..
Hye semua..

Gambar-gambar yang berkisahkan tentang makanan.. Sesekali melayan tekak kan.. Haruslah buat tekak rasa bahagia walaupun tak seberapa.. Hehehe..

RM6 - Popia Vietnam..
Banyak sayur.. Huhuhu.. Adalah sebatang crabstick dan secoet hotdog.. Huhuhu.. Bolehlah..

Stock buah-buahan.. Delima sebiji tu hak milik Imani.. Memang dia request nak buah delima tu.. Sebiji tu dia makan sorang.. hehehe..

Putu Perak.. Original, Pandan dan Coklat rice.. Makin hipster Putu Perak ini.. Tapi yang original tetap yang paling sedap.. Hehehe..

Mangga Epal - Sekilo RM7
Wangi betul mangga ini.. Memang sedap bau dia.. 

Kuih Kole Kacang
Kesukaan arwah abah dan juga Sha.. Antara kuih yang wajib ada bila berbuka.. Nak buat tak berapa pandai, makan pandailah.. hehehe..

Kopi Susu..
Dua, tiga hari ini nampak lemah je dia.. Kucing ini memang selalu duduk depan rumah Sha.. Mengikut kami.. Masa duduk tingkat atas ada, bila dah pindah bawah pun dia ikut.. Bersih walaupun kucing liar.. Tak berak atau kecing merata.. Elok je dia duduk depan rumah Sha.. Pagi semalam tengok dia lemah je.. huhuhu..

6 comments:

  1. semoga cepat sihat kkucing tu.. beradabnya kucing ni xberak tak kencing merata.susah nak jpe kucing baik cmni.hahah.

    ReplyDelete
  2. macam sedap pula tengok putu perak dgn kuih kole tu tapi tak pernah jumpa pula. ♕Tiara Sapphire♕

    ReplyDelete
  3. dah lama tk makan putu perak..huhu..puas makan sebiji..kenyal2..popiah vietnam makanan sihat..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »