Thursday, March 5, 2020

Novel | Miss KPOP Lawan Che Mek Molek oleh Ain Maisarah, Hazira Hanapi

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel yang menarik dan menyeronokkan.. Pertembungan dua minat iaitu tarian tradisional dan Kpop.. Bukan mudah mencari keserasian bila terlalu obses dengan sesuatu perkara hingga menimbulkan kebencian dan dendam.. Buku ini mengajar untuk saling menghormati dan juga meminati seadanya akan sesuatu perkara.. Bila terlalu menunjuk pasti akan ada yang mengambil kesempatan dan memarakkan lagi permusuhan..

Sha baca dan selesai pada 03.03.2020..

Sha pinjam buku Perpustakaan Negara Malaysia..
Published March 2016 by Blink Book Sdn Bhd

2 comments:

  1. waalaikumussalam. hehe comey ja cover dan tajuk tu ^_^

    ReplyDelete
  2. uihhhhh dahsyat tajuk pun..boleh buat gaduh pun ye ni..
    sy pun tgk jgk kpop tapi tak semua laa..xsempat nak folo dah kita

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »