Saturday, March 7, 2020

Drama Korea | Maybe, Maybe Not (2019)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Drama ini ada 8 episod je dan setiap episod hanya 10 minit.. Kejap je dah habis tengok.. hehehe.. Tak sampai 2 jam pun.. Cerita pasal seorang perempuan yang boleh baca fikiran orang lain.. Namun bila dia berkenalan dengan Jung Seok, dia tak boleh baca fikiran Jung Seok.. Melalui Jung Seok juga beliau belajar bahawa kita kena suarakan apa yang kita tak suka dan apa yang kita suka.. Barulah orang lain boleh tahu apa yang kita suka dan tak suka.. Kelebihan membaca fikiran tak menjamin kebahagiaan pun..

Drama: Maybe, Maybe Not
Country: South Korea
Episodes: 8
Aired: Mar 12, 2019 - May 7, 2019
Aired On: Tuesday
Duration: 10 min.
A girl who can read minds has always been an outsider at her university due to her sensitivity to what other people think of her. Suddenly, she meets a senior classmate, and to her surprise, she can't read his mind. As they begin spending time together, they start falling in love.

7 comments:

  1. siapa pelakon dia tu? macam pelakon baru je. ♕Tiara Sapphire♕

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak berapa kenal sangat pelakonnya.. tengok pun sebab sinopsis dia best.. hehehe..

      Delete
  2. Macam best.. nak cari gak drama ni ^^

    ReplyDelete
  3. waalaikumussalam. bookmark lagi. haha

    ReplyDelete
  4. mcm best..tk sempat nak layan..huhu..

    ReplyDelete
  5. heroin tu mcm son ye jin je dr tepi hehehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »