Wednesday, March 25, 2020

Day 8 | Kawalan Pergerakan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sebak rasanya bila dengar pengumuman PM mengenai penambahan waktu Kawalan Pergerakan dan bacaan doa.. Lepastu malamnya dapat berita suami sepupu encik suami pula disahkan positif Covid-19.. Allah.. Tak tahu macam mana nak tolong anak-anaknya.. Mereka masih menanti keputusan ujian.. Harapnya tak ada apalah..

Aktiviti seharian ini.. Mengulangkaji pelajaran, mengaji,membaca buku.. Pagi sarapan Roti Gardenia yang rare bersama sambal sardin semalam.. Makan tengahari pula nasi putih, nugget dan hotdog je.. Malam pula kami makan nasi goreng sotong.. Sha pula berjaya baca dua buah buku.. 

8 comments:

  1. Semoga semua diberikan kesihatan yang baik.

    ReplyDelete
  2. Aduu, sebak dengar orang kita kenal positif. Takut paranoid pun ada.T^T

    ReplyDelete
  3. semoga dijauhi drpd penyakit ni. take care~

    ReplyDelete
  4. semoga dipermudahkan segalanya

    ReplyDelete
  5. sayu dengar Tok Ayah baca doa.. suara dia pun sedih je..
    cepatla ujian ni pergi..

    ReplyDelete
  6. Simple menu nya kak... mudah kerja dana ni kat umah kejenya asik masak je... yg lain jenis perut nasi..

    ReplyDelete
  7. yang penting kita jangan berhenti berdoa, insha Allah, takde apa2 :)

    https://ailya-saffaa.blogspot.com/2020/03/thoughts-on-covid-19-and-restriction.html

    ReplyDelete
  8. aduhai.
    moga sepupu suami sha tu cepat pulih.
    semangat kena kuat lawan virus tu.
    in shaa Allah :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »