Wednesday, March 4, 2020

Imani 7 Tahun

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Dah selamat menunaikan hajat anak.. Bagi hadiah dekat kawan-kawan, guru serta ustazah sekolah pagi dan petang.. Kek dan makan-makan.. Semalam genaplah budak kecik ini 7 tahun.. Seronok dia semalam.. Dapat hadiah dari pengasuh, kawan kerja Sha.. Happy je.. Sha tak adalah buat makan-makan ke apa.. Beli kek lepas tu makan kat luar.. Gitu jelah.. hehehe..

Ceria dia bila dapat kek yang comel dan meriah seperti idaman hati..

Dua tahun lepas.. Kalau tak dia nak kek yang macam nie juga.. Jenuh nak cari dekat Kg. Gajah.. hehehe..

10 comments:

  1. HB buat Imani, moga jadi anak yang solehah dan berjaya...
    kek dia tu lawo

    ReplyDelete
  2. happy birthday Imani. Moga membesar jadi anak yang solehah yaa. ^^

    ReplyDelete
  3. happy birthday imani...semoga jd ank yg solehah

    ReplyDelete
  4. Selamat hari lahir, Imani. Semoga terus diberikan kesihatan yang baik dan berjaya dalam pelajaran.

    ReplyDelete
  5. Terima kasih semua.. Aamiin.. Aamiin..

    ReplyDelete
  6. happy birthday darling beautiful.
    moga membesar menjadi solehah dan cerdik.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »