Wednesday, March 11, 2020

Pemasangan Besi di Gigi Amani

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lanjutan dari Besi Gigi Amani Patah.. Semalam Sha bawa Amani untuk temujanji bagi pemasangan semula besi dalam mulut Amani.. Alhamdulillah.. Kali ini proses berjalan dengan lancar dan Amani pun tak banyak ragam.. Elok je duduk atas kerusi dan redha je.. Dalam 20 minit macam tu dah selesai.. 3 bulan lagi datang untuk pemeriksaan semula.. Harapnya okaylah..

Gambar sekadar hiasan.. hehehe..

7 comments:

  1. Seramnye nak pasang gigi besi..

    ReplyDelete
  2. dia dah boleh kawal diri dan dah tahu proses sebab tu dia rasa tak seram lagi kn

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah syukur baik Amani :) 20 minit je dah siap.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah dah delay pasang ye

    ReplyDelete
  5. Amani anak yang berani.. InsyaAllah dipermudahkan segalanya

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »