Saturday, March 28, 2020

Novel | Misteri Pembunuhan Sawako oleh Jirō Akagawa, Lee Ming Chee (Translator)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel kedua dari Siri Kucing Triwarna.. Sebelum ini ada kongsikan review Misteri Banglo Kucing kan.. Buku-buku ini boleh dibaca secara berasingan kerana kes yang dibawakan tidak sama..

Kali ini Katayama telah menyiasat semula satu pembunuhan yang terjadi pada 2 tahun lepas.. Semuanya kerana seseorang telah menyamar sebagai mangsa dan mendaftarkan diri di akademi tempat adik Katayama berkerja.. Bila siasatan mula dijalankan, guru-guru di akademi tersebut mula dibunuh satu persatu.. Misteri yang sangat aneh dan mendebarkan..

Sha baca dan selesai pada 27.03.2020..

Sha pinjam buku Perpustakaan Negara Malaysia..
Published 2008 by Kuala Lumpur: One Nusantara

3 comments:

  1. banyak da buku sha baca macam best je buku ni..

    ReplyDelete
  2. jenis buku yg saya pasti suka baca tapi tu lah dah lama tak membaca ni. asyik membaca tipon je

    ReplyDelete
  3. Oo translate Dari novel jepun ye. Ada beza X novel jepun Dan melayu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »