Wednesday, March 4, 2020

Buku | Doktor Sakit oleh Dr. Atikah Razali

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kisah sehari-hari seorang doktor.. Bermacam ragam dan kerenah pesakit yang perlu dilayan.. Ada yang berterima kasih, ada yang memaki hamun.. Bukan mudah untuk jadi doktor namun tugas ini adalah lubuk pahala yang tak ternilai.. Selain menceritakan apa yang perlu dihadap dan dilalui doktor, ada juga perkongsian mengenai masalah sosial dan pesakit depresi.. Malah doktor pun manusia juga.. Ada masa penat hingga mengganggu emosi dan mengundang sakit.. Bagus dibaca buku ini..

Sha baca dan selesai pada 02.03.2020..

Sha baca menggunakan PNM e-Reader..
Published 2018 by Must Read Sdn Bhd

1 comment:

  1. waalaikumussalam. tu la kan, macam tak cukup ja doktor kat negara kita ni :(

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »