Thursday, March 5, 2020

Filem United States | Jumanji: The Next Level (2019)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Menonton filem ini memang seronok sebab ada Dwayne Johnson.. Memang minggu ini dok layan filem je.. Rasa seronok pula melayan filem-filem macam ini.. hehehe..

Kali ini Spencer memilih untuk masuk dalam game Jumanji sebab rasa diri lebih bermakna berbanding di dunia nyata.. Biasalah, kehidupankan.. Ada masa gembira, ada masa kita bersedih dan tertekan.. Melarikan diri ke dunia game bukanlah pilihan yang baik sebenarnya.. Namun persahabatan antara mereka berempa berjaya mengumpulkan mereka kembali di dunia game.. Kelakar, persahabatan dan juga pengembaraan yang ada dalam filem ini memang menarik.. Santai dan menghiburkan..


5 comments:

  1. Hari tu tengok separuh je. Ada Nick Jonas kan dalam ni? Hehe

    ReplyDelete
  2. dah tgk beberapa kali, sha.
    asben donlod. so, buka dlm kereta.
    nice lah. atok nyer tu klaka :) ha ha ha ha...
    boleh la plak bertukar badan lah, apa lah...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »