Friday, March 6, 2020

Novel | Suami Yang Kubenci oleh E-Man Sufi

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel yang berjaya buat Sha bergelak ketawa dengan gembira.. Walaupun temanya cliche cerita kahwin paksa.. Namun babak dalam novel ini sangat menggelikan hati.. Watak orang ketiga pun tak adalah melampau atau dasyat.. Hero dengan heroin dia je yang dasyat berbalas kata.. Bertekak dan saling mengusik hingga terbitnya rasa cinta.. Bila dah jodoh, lari kemana pun tak akan terpisah.. Memang novel yang sangat seronok dibaca..

Sha baca pada 03.03.2020 dan selesai pada 04.03.2020..

Sha pinjam buku Perpustakaan Negara Malaysia..
Published November 2011 by Karya Seni Enterprise

5 comments:

  1. tengok cover pun dan menggelikan hati.. hehe. mesti best jalan cerita ni..

    ReplyDelete
  2. Rasa macam dah baca la novel yang ni....

    ReplyDelete
  3. Wah! Dalam sehari dah abis baca. Mesti best nih :)

    ReplyDelete
  4. Saya tak pernah baca lagi novel ni. Rasanya memang asyik gelak je kalau baca😂.

    ReplyDelete
  5. amboi banyaknya buku yg akak pinjam..hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »