Thursday, March 19, 2020

Perintah Kawalan Pergerakan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari kedua di rumah.. Dah mula pening kepala tak tahu nak buat apa?? Jangan risau.. Banyak yang boleh anda lakukan dirumah.. Selain menjadi tarzan kepada anak-anak.. Anda juga boleh menjadi cikgu, tukang masak, bibik dan juga kawan.. Macam-macam boleh dilakukan bersama anak-anak dirumah.. Bantulah petugas kesihatan dan kerajaan dalam membendung gejala #Covid19 ini dengan kekal di dalam rumah.. #StayAtHome 

"Just stay at home. Nampak mudah dan remeh. Terapi sebenarnya inilah perkara penting yang saudara-saudari mesti lakukan bersama-sama membendung penularan wabak Covid-19 di negara kita" - YAB Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin

#COVID19 #coronavirus #JustStayatHome #PerintahKawalanPergerakan kredit to #artortoiseMY https://t.co/jSnJSVB49G

5 comments:

  1. Akak macam biasa la....kerja WFH, pas tu tugas hakiki...ada banyak baby nak kena jaga especially baby tu...hehehe

    ReplyDelete
  2. Sebab yang tak faham tu menyusahkan semua orang.

    ReplyDelete
  3. semoga kita smua dilindungi dr wabak covid19

    ReplyDelete
  4. semoga kita semua dilindungi..

    ReplyDelete
  5. Kalau takde apa nak buat hari ni...Sha join kontest ye,..akak ada tag sha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »