Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Wednesday, March 1, 2017

Comey oleh Noor Azlin & Nur Farahida

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel yang unik..
Bahasa Melayu yang diselang seli dengan dialek Kelantan..
Dua penulis pula tu..

Citer pasal nak Comey..
Semua nak Comey..
Cara nak Comey tu je ganas sikit.. Extreme..

Kalau nak baca citer ini Sha cadangkan, baca betul-betul.. Jangan skip tau.. 
Sebab watak dalam novel ini guna kata ganti nama 'Mek'.. 
Orang nie Mek.. Orang tu Mek.. Mak pun Mek.. Jadinya bacalah sampai habis..
Baru tau Mek-Mek tu sapa.. Comey punya pasal semua jadi mangsa.. 
Paling kesian watak utamalah.. Ingatkan betullah watak utama tu.. Sekali...

Bacalah ye kalau nak tau..
Ada macam seram-seram sikit.. Sikit je..

Sha baca dan tamat pada 26.07.2017..

Comey oleh Noor Azlin & Nur Farahida

21 comments:

  1. Adehhh buat suspen rview kak sha ni.. hahahahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenalah suspen.. Baru menarik minat orang lain nak baca.. hehehe

      Delete
  2. comeynyo tajuk, harus le pembacanya pun comey... :)

    ReplyDelete
  3. Obses nak comey ke guane ni? Menarik2. Hihi

    ReplyDelete
  4. Comey ke Comel? Hehe.. Mek ni macam orang Kelantan je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sepatutnya comel.. hehehe..
      Ha a.. buku nie lebih kepada watak dari kelantan..
      Sebab tu dia guna kata ganti Mek tu..

      Delete
  5. Novel fixi memang tricky sikit, kena tumpu betul2 kalau tidak kena ulang repeat sebab tak faham.

    Macam buku MEREKA tu, mai tak paham epilog, rupanya jawapan dalam novel KACAU, haiyoo..hahaha

    ReplyDelete
  6. Novel dah byk tu, boleh ler buat ga... Kompem join nnt...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya allah.. Nanti rajin-rajinlah singgah.. Kalau ada sokongan pasti ada GA nya..

      Delete
  7. review novel ni buat MV nak baca buku ni tau...

    ReplyDelete
  8. Ulat buku sure suka ngan website ni ye Sha.... Hakak ni ulat apa pun hentahlah hihi....Hukat buku jauh sekali...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. hulat buku memang cengginie kak..

      Delete
  9. Boleh konfius camni baca buku ni.. Huhuhu..

    ReplyDelete
  10. Aaaa masuk list ni kak. Thanks :)

    ReplyDelete
  11. Aaaa masuk list ni kak. Thanks :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI