Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Saturday, March 11, 2017

Rezeki di Facebook

Assalamualaikum..
Hye semua..

Saat diri dihujani ujian bertimpa-timpa..
Rezeki juga datang tanpa disangka..
Sesungguhnya setiap yang berlaku tu pasti ada hikmahnya..
Doakan Sha kuat ye kawan-kawan..
Tadi hampir hilang sabar dan give up..
Namun cuba kuatkan semangat..
Sha pun tak pasti sampai bila Sha mampu berdepan dengan manusia yang sangat kejam, dengki dan busuk hati ini..

Eh.. Terstory citer sedih lak..
Sebenarnya Sha nak kongsikan berita kemenangan Sha..
Wah!! Macam dapat anugerah lak ye..
Alhamdulillah.. Pagi Khamis dapat khabar gembira..
Sha menang getah rambut, Okay..
Walaupun rambut Sha xde lah panjang sangat, namun tetap memerlukan getah rambut..
Semoga murah rezeki Saudari Wanie Fawzy..

Status yang menawarkan getah rambut..
Sha saja cuba nasib..
Alhamdulillah mengena..

Alhamdulillah rezeki..
Terima kasih banyak-banyak ye awak..
Semoga Allah melapangkan rezeki awak.. Aamiin.. Aamiin..

24 comments:

  1. Moga terus kuat kak. InshaAllah Allah uji kat situ. Allah bagi nikmat kat lain pulak. 😉

    ReplyDelete
  2. Wah mana-mana tempat menang sis, Alhamdulillah murah rezeki sis kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. Sha memang suka joint..
      Kalau ada masa memang selalunya akan cuba joint.. hehehe

      Delete
  3. rezeki ada dimana2. tahniah kak sha :)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah rezeki.

    Kenapa marah sangat tu Sha. Sabar ye. Orang dengki tu adatlah. Mereka tak kan puas dengan sesiapa pun. Ignore jer lah. Mudah-mudahan dia berubah 👍

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marah Ana.. Sha pun pelik dengan perangainya..
      Sengaja cuba menyakiti dan mengganggu gugat kebahagiaan Sha..
      Sedangkan Sha tidak memiliki apa pun..
      Stress rasanya..

      Delete
  5. allahmdulilah rezeki kak sha ..Tahniah

    ReplyDelete
  6. wahhh, tahniah kak Sha. rezeki kan. semoga kak sha sentiasa kuat & tabah menhadapi ujian dalam kehidupan seharian, ameeen

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq Nour.. Insya Allah.. tgh berusaha untuk sentiasa kuat.. Aamiin..

      Delete
  7. Wahh bertuah betul kak Sha ni.. Tahniah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ Mai..
      masin mulut Mai.. Aamiin.. Aamiin..

      Delete
  8. Tahniah Sha...
    Dpt hadiah lg, seronoknya.
    Cheers.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI