Wordless Wednesday Special #23 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, March 1, 2017

11 comments:

  1. cantiknya baju ..merah gitu mcm auntie hari ni

    ReplyDelete
  2. alahai... pandainya berposing...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. memang tak leh tengok kamera budak berdua nie.. cepat je posingnya..

      Delete
  3. Pokok apa yang dicabutnya tu... hehe...dulu selalu cari jarum emas...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rumput je Encik Azlan.. hehehe..
      saya pernah try cari jarum emas tu tapi tak jumpa pun.. hehehe

      Delete
  4. baju macam cheerleader jea, hihi

    ReplyDelete
  5. Anak Sha 2 orang ni yeh.... Alahai comeynya. Senang nak tolong masak sok sok ni. Sha goyang kaki je hihi

    ReplyDelete
  6. Amboii kemain bergaya lagik ye dorg ni... hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..