Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

Wednesday, March 29, 2017

Jack Reacher : Never Go Back (2016)

Assalamualaikum..
hye semua..

Minggu nie, minggu menonton wayang..
Mood membaca caam terbantut lak..
So entry Sha pasal movies je lah ye..
Jangan marah ye..

Kali ini Sha nak share filem lakonan Tom Cruise..
Terserlah ketuaan beliau.. hehehe..
Tapi aksi masih lagi mantap walaupun teruk kena belasah..
Rasa cam nak joint sama je bila hero kena belasah.. hehehe..

Menariklah citer dia..
dari seorang yang selalu bersendirian berubah menjadi penyayang..
Permulaan cerita jack mencari seorang perempuan..
Ending dia jack bersama perempuan lain..
Ada nilai kasih sayang dan sifat melindungi..

Sumber gambar : Wikipedia

8 comments:

  1. Lakonan TC ni tak menghampakan..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu PC.. Sha setuju.. Walaupun nampak berusia tapi masih dasyat beraksi..

      Delete
  2. best ke..nti suh hubby download kat dekstop

    ReplyDelete
  3. jemput join giveaway aaisy 😊

    http://theaaisy.blogspot.my/2017/03/1-giveaway-by-theaaisy.html

    ReplyDelete
  4. Dah tengok rasanye cite ni.. best..

    ReplyDelete
  5. eh tom cruise..lama dia tak berlakon

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI