Knee Support - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Sunday, March 19, 2017

Knee Support

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha memang ada Knee Support tapi yang jenis kain..
Ataupun lebih tepat.. Encik suami yang punya..
Bila kata nak jalan-jalan jauh..
Maka Sha pun belilah online Knee Support..
Kat Farmasi mahal sangat..
Cari kat Lazada la citernya..

Alhamdulillah.. Dapat yang jenis pakai strap dengan harga RM21.00 je..
Tapi tu lah.. Delivery lak problem..
Order hari Ahad (12.03.2017)..
Sampai hari Khamis (17.03.2017)

Yeah!! Dah boleh pakai..
Ohsem sangat..
Akhirnya lututku mempunyai sokongan..



9 comments:

  1. Semoga cepat sihat Sha ๐Ÿ˜˜

    ReplyDelete
  2. Jaga lutut elok2 sha...
    Kalau sakit, mmg sukar nak bergerak..
    Have a nice weekend.
    Cheers.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah... Dah boleh guna ! ^^

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah dah ada knee support. apapun semoga cepat sembuh ya..

    ReplyDelete
  5. semoga aktiviti jalan2 bersama family dipenuhi dgn kenangan terindah ๐Ÿ˜‰

    ReplyDelete
  6. kaki sha macam mana skg...semoga beransur sihat

    ReplyDelete
  7. Tak pulih sepenuhnya lagi ye sha?? Moga cepat sembuh ye..

    ReplyDelete
  8. wahh samalah kite. Lisa pun pakai knee support jugak. Sakit kaki sbb main sport. Tapi lepas guna gel amani. Dah boleh jalan dahhh. siap berlari lagi๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰

    ReplyDelete
  9. btw pasal akak tanya gel amani tu. lisa dah balas. serius, kalau untuk lutut ke pinggang ke sendi ke. memang ok sangat sangat gel amani tu. highly recommended! :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..