Tuesday, December 5, 2017

Kenangan Disember 2017

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Jumaat (01.12.2017) Sha dan keluarga gerak balik ke kampung.. Dah lama tak balik kampung kan.. Malang tu memang tak berbau.. Nak dijadikan cerita, suami terbabas dan langgar penghadang jalan.. Mujurlah kereta tak berpusing ke apa.. Cuma kuda merahlah tersagat.. Sedih? Tak juga.. Sha lebih risaukan encik suami.. Hanya sesaat sahaja pandangannya terkalih disebabkan serangga.. Mujurlah tak ada apa-apa.. 

Lepas buat laporan untuk proses tuntutan insurans, sha bawa kereta ke bengkel.. Kena bagi bengkel tengok dulu.. Sha yakin boleh buat tuntutan.. Encik suami ragu-ragu sebab abang polis cakap sikit je kerosakkan tu.. Bila pergi Bengkel, dia suruh sediakan dokumen untuk proses tuntutan.. Yeah!! Tak payah keluar duit.. Selesai masalah.. Alhamdulillah..

 

 

 

Kereta dah selamat masuk bengkel pada 05.12.2017..
Berapa lamalah agaknya akan tersadai di bengkel ye..
Semoga siap cepat.. 

13 comments:

  1. Allahuakbar masib baik tak berlaku kejadian yg serius

    ReplyDelete
  2. malang tk berbau tp syukur xde yg cedera cuma kete je la tersagat tu kn

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah, nasib baik tak teruk..

    ReplyDelete
  4. Betol tu dalam kereta ni, sesaat pun macam2 dah boleh jadi, alhamdulillah syukurlah x de apa2

    ReplyDelete
  5. Allahu Rabbi.. Alhamdulillah nasib baik sumanya selamat.. Semoga kak Sha sekeluarga tabah menghadapi dugaan ini..

    ReplyDelete
  6. Nasib baik tidak berlaku kemalangan... betul tu, sesaat leka memang bahaya menanti...

    ReplyDelete
  7. Sikit sangat kerosakannya.
    patutnya tak payah tuntut insurans. Sayang NCD

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah semua selamat. Sesaat terganggu pun boleh undang bahaya kan.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »