Friday, August 31, 2018

Listen To Her Heart (2017)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Drama Korea ini, pendek je.. 5 episod dan setiap episod lebih kurang 10 minit macam itu.. Drama ini mengenai peluang kedua dalam mengejar cinta hati.. Namun sebenarnya membantu watak untuk menentukan siapa sebenarnya di hati.. Sangat ringkas dan padat.. Ada juga penerangan mengenai bantuan kecemasan yang boleh dilakukan pada saat-saat kecemasan.. Cara yang betul melakukan CPR..

Listen To Her Heart
KWeb Drama | Romance | 5 Episodes | 20 Nov 2017 - 24 Nov 2017 |

6 comments:

  1. Drama2 pendek sesekali best layan.

    ReplyDelete
  2. pendek best xyah tunggu berjela2 nak habis. KDrama kadang tu yang standard 16-20 episode jenuh nak tnggu berdebar hahaha..

    ReplyDelete
  3. comelnya heroin dia! Boleh tengok kalau pendek macam ni :D

    ReplyDelete
  4. yg pendek mcm ni sng nk layan haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »