Tunggu Saya Pulang: Sekuel Imam Tulang Rusuk oleh Khairy Tajudin (Anekdot DAIM #2) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, August 9, 2018

Tunggu Saya Pulang: Sekuel Imam Tulang Rusuk oleh Khairy Tajudin (Anekdot DAIM #2)

Assalamualaikum..
hye semua..

Baca buku ini kalau tak gelak berdekah memang tak sah.. Kesengalan dan perangai Daim yang selamba mampu menceriakan hari anda.. Percayalah walaupun buku ini menggembirakan namu terdapat sentapan sentapan ketika membacanya.. Kali ini Daim membawa kesengalannya jauh ke India.. Sambil dia melawak dan menyengalkan dirinya, ada juga ilmu yang dikongsikan Daim bersama pembaca.. Selama bergembira dan menyentapkan hati anda.. Kikiki..

Buku ini sambungan daripada Imam Tulang Rusuk.. Boleh baca review Sha di SINI.. Dalam buku ada isi dan pengajaran.. Pandai-pandailah ambil mana yang baik dan jadikan teladan.. Bukan sekadar hiburan tau..

Sha baca dan selesai pada 05.08.2018..

Kalau berminat dengan buku ini boleh Klik SINI untuk pembelian..
 
Ini namanya makanan untuk mata dan juga mulut..

14 comments:

  1. Mata ni fokus kat makanan tu jee Kak Sha.. Hahahaa

    ReplyDelete
  2. macam best je kak, mana nak beliiiii

    ReplyDelete
  3. kalau baca buku lawak, memang best..boleh hilangkan stress

    ReplyDelete
  4. makanan apa tu? haha x bleh camm >.<

    ReplyDelete
  5. Lahai rindunya nak baca buku.. Sha dah nak dekat 200 buah dah.. lea x bergerak jugak lagi..

    ReplyDelete
  6. memula baca tajuk sy ingt restoran mn td hahahaha

    ReplyDelete
  7. sambil baca sambil mkn hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..